Lita frågor om Spirecta, antalet användare och vart Spirecta är på väg?

Undrar om det är möjligt att få veta hur många användare vi är? Även hur det utvecklats över tid. Du som är såpass transparent med mycket :slightly_smiling_face:

Undrar även om det finns någon önskad nivå (förutom hela världen) som skulle innebära att något typ av språng eller liknande i utvecklingen, eller stabil bas? Försöker värva alla som jag vet kan vara intresserade och betalar gladeligen varje månad för att generera maximalt inflöde till tjänsten. Något alla borde göra :upside_down_face:

Instämmer med tidigare inlägg att Spirecta är nog det ekonomiverktyg jag alltid önskat. Har prövat ett flertal genom åren och detta är det enda som ger en helhetsbild. Kanske är det ensamt i världen?

En glad användare som kan sova lugnt om natten.

1 gillning

Vi är inte så många användare. Kanske hundra stycken skulle jag säga. Men jag har handen på hjärtat varken marknadsfört eller sålt det särskilt mycket än. Det är mest vi närmast sörjande som gillar Spirecta. :joy:

Du får gärna fråga mer specifikt. Jag har hållt på med Spirecta från och till under två år. Dock har jag två anställda programmerare utomlands som jobbar heltid med Spirecta.

Tack. Jag upplever att jag har fyra stora block kvar innan jag är nöjd.

  • Automatisera import av transaktioner så mycket som det går. Drömmen är att alla transaktioner importeras och kategoriserar helautomatiskt löpande.

  • Sänka tröskeln för nya användare.

  • Lägga mer fokus på att ta “köksbordet ur ur Spirecta”. Dvs lägga fokus på att göra förändringar i verkligheten till följd av den information man får ut från Spirecta. Det kommer hända mycket här under året hoppas jag. Har en god vän i Charlie Söderberg som är bäst på det här som lovat hjälpa till.

  • Livsplan - kommer mer info under året, men jag upplever det kommer vara det riktigt stora värdet med tjänsten. :thinking:

Så nej, jag är inte klar och det är mycket roligt som ska in.

Oj, vad glad jag blir. Det värmer verkligen. :heart:

Ja, jag kollade många system innan jag började utveckla - lite som du skriver - programmet som jag själv önskade. Det här är ju lite min bebis som jag finansierar genom andra projekt. Så för mig är det här verkligen ett projekt som ligger minst lika nära om hjärtat som RikaTillsammans.

5 gillningar

Livsplan låter spännande! Visste att livet kan kokas ned i Excel eller liknande på något sätt :upside_down_face:

Allt det andra låter fantastiskt också. Tror att automatisk hämtning och kategorisering är en stor del i att underlätta för nya användare. Kanske också då som man kan gå ut och “marknadsföra” lite?
Ett sätt att underlätta för nya användare är även att aktivera de olika delarna i Spirecta pö om pö, kanske något ni funderat på? Precis spel brukar göra (eller brukade iaf, har dålig koll nuförtiden).

Vad är status på möjligheten att jämföra med andra medlemmar? Tycker det låter som en inspirerande funktion.

Men som sagt, grym programvara.

1 gillning