221003 - Uppesittarkväll och Spirecta-workshop | Tema: månadsbokslut

Varmt välkommen till denna workshop där jag finns tillgänglig för att svara på frågor. En workshop är att jämföra med en studiecirkel där vi är flera som jobbar med samma uppgift i vår inloggning.

Det är ett digitalt tillfälle som är ganska likt en studiecirkel dit man kommer och jobbar med sin egen ekonomi. Det är ett tillfälle där du kan få hjälp, ställa frågor och få tips från andra, men det består inte av någon formell agenda eller genomgång.

Workshopen är självklart kostnadsfri för dig som prenumererar på Spirecta. Boka din plats via länken ovan. Du kan se alla Spirecta-event i kalendern eller i kategorin digitala event.

Asså jag gillar vad du gör och tycker du är kul att prata med och så, men jag vet inte om jag kommer klara det @janbolmeson

4 gillningar

Det är 2 weeks of hell - Spirecta edition. Om vi klarar oss igenom det får vi vårt namn ingraverat i den ärofyllda medaljen med motiv av en balansrapport i guld och ett porträtt av oss upphängda i Spirectas Hall of Fame.

Det är värt det. Det är det här vi har kämpat för. Vi kan inte ge upp nu.

4 gillningar

Jag :heart:er. Tack för ett gott skratt. :joy:

1 gillning

Stämmer länken ovan? De andra mötena ser inte länken likadan ut…

Med vänlig hälsning,
Björnen

Min miss. Nu är länken fixad:

1 gillning

Låter trevligt! Dock fick jag upp ett Zoom möte till 16 september. Kanske inte helt rätt? :slight_smile:

Min miss. Nu ska det vara fixat. Sorry!

1 gillning