221205 - Temakväll: Budget

Varmt välkommen till detta webbinarie om budget och hur du kan använda det för att lyfta din privatekonomi till nästa nivå. Precis som vanligt hålls detta tema-webbinarie av @janbolmeson och Charlie Söderberg och fokuserar på att du ska få ut mest värde av Spirecta och kunna göra konkreta förändringar i din ekonomi. :moneybag:


Webbinariet är självklart kostnadsfritt för dig som prenumererar på Spirecta. Boka din plats via länken ovan. Du kan se alla Spirecta-event i kalendern eller i kategorin digitala event .

Spelas det in så att man kan se det senare?
/ Britt-Louise

Ja, det är tanken. :slight_smile:

Tack ! det var bra för vi har ett event med Elisabeth samma tid :orange_heart:

Informations möte med Ricard Nylund exakt samma tid, skulle vara väldigt tacksam om ni kan spela in detta möte.

1 gillning

Tyvärr har jag och Charlie gjort bort oss, så vi behöver flytta på eventet till den 5 december istället… :man_facepalming:

Jag beklagar att det sker med kort varsel, men tänker att du ändå kanske kommer att lyckas att hitta på något annat med denna bonustimme idag. :slightly_smiling_face:

Du behöver inte göra något utan du är automatisk flyttad till den 5 december kl. 20.30. Om du inte kan då, så kommer vi spela in tillfället så att du kan se det i efterhand.

Tack och förlåt,
Jan och Charlie

Förslag till nästa tema: Alternativ bokföring.

Tyckte det som Göthe pratade om på brandövningen lät intressant. Att bokföra enligt kostnader för kroppen, att ha pengar etc. Har aldrig tänkt att man fick tänka utanför boxen inom detta ämne.

Finns det kanske möjlighet att få veta mer? Hur hjälper eller påverkar olika sätt att bokföra synen på ens ekonomi? Kan man göra sin bokföring så att de blir ens nyckeltal direkt? Eller blir det bara krångligt?

Ja ni fattar säkert vad jag försöker komma åt.

Det går troll i det här tillfället. Förmodligen för att bud​:goat::en inte vill vara med. Tyvärr behöver jag skjuta på det här tillfället. Hemskt ledsen! Återkommer. :roll_eyes:

:sob:
tjugotecken20tjuogotecken

Naturligtvis förändras läget i samma stund som jag postar. Helt sanslöst. Vi kör!!

ping @UlrikaD, @OlaJola, @Plyming, @grack, @matildanyman och @JohanM. :slight_smile:

Här är uppgifterna till mötet 20:30.

Meeting ID: 838 0801 2208
Passcode: 610356

1 gillning

:sweat_smile:det är sånt som händer ! Vi får helt enkelt vänta och bli ännu mer taggade !

1 gillning

Vi kommer köra ikväll. :slight_smile:

Hoppas du spelade in för nu missade jag ju mötet!

Hej, jag ser inte att du hade pingat mig inför gårdagens budget- tema möte . Kan inte lista ut om det blev inspelat eller ej. Var så taggad på att lära mig mer om budget, men annars blir det väl fler chanser framgent om det inte spelades in igår vill säga .
Vänligen Britt-Louise

Det spelades in. Kommer upp i helgen. :blush:

Nu finns inspelningen här:

Stänger därmed tråden. :slightly_smiling_face:

1 gillning