230123 - Temakväll: Mål, vision, standarder och milstolpar

Varmt välkommen till detta webbinarie om måll och standarder och hur du kan använda det för att lyfta din privatekonomi till nästa nivå. Precis som vanligt hålls detta tema-webbinarie av @janbolmeson och Charlie Söderberg och fokuserar på att du ska få ut mest värde av Spirecta och kunna göra konkreta förändringar i din ekonomi. :moneybag:

Jag skulle vilja be dig att boka din plats via Zoom-länken nedan så att jag kan skicka en påminnelse. :slight_smile:

Webbinariet är självklart kostnadsfritt för dig som prenumererar på Spirecta. Boka din plats via länken ovan. Du kan se alla Spirecta-event i kalendern eller i kategorin digitala event .

Hejhej

Går inte att ansluta till mötet hur jag än gör…

Hålls denna temakväll den 23 januari enligt överskriften?
Mötet verkade inte starta för mig ikväll, så jag tänker att det kankse blivit fel datum i inbjudan? :slight_smile:

1 gillning

Kanske därför det inte går starta för mig heller…

Skönt att man inte är ensam!

1 gillning

Zoom står bara och tuggar… Väntar på anslutning…

Så är det hos mig med, så jag ger upp och håller tummarna för den 23e.

2 gillningar

@janbolmeson får väl hålla ett möte för oss bara annars :stuck_out_tongue:

Ah. Jag såg att det inte stämde, men tänkte att det var tvärtom, att det var fel i rubriken och rätt i inbjudan. Men det verkar inte som att det dyker upp någon värd för att starta mötet ikväll…

1 gillning

Vi får hoppas på att @janbolmeson har skrivit fel och att det är den 23 och inte 12 som idag även om det står så i mejl om man registrerar sig igen. Vet inte vad som hänt annars…

Med vänlig hälsning,
Björnen

Hej! Min miss! Sorry. :cry:

Återkommer!

1 gillning

Hej! Såg detta först nu. Jag var lite sen till mötet 12/1 och trodde att det var därför jag inte kom in. Tänkte kolla här om det låg någon inspelning. Blir lite tajt att få in i kalendern redan imorgon, men det kanske går. Blir det av? I kalendariet ser det väldigt tomt ut?

1 gillning

Okej, det är bara att ställa sig med brallorna nere.

Jag har gjort bort mig med det här eventet, det kommer tyvärr inte bli av (och det har inte ägt rum historiskt heller). Jag kommer att behöva göra om dessa temakvällar eftersom Charlie har bett om att få pausa dessa ett tag. Beklagar.

Däremot kommer jag köra en introduktionskväll idag med frågor och svar om man vill vara med.

1 gillning

Hur kopplar man upp till det?

Introduktionen och frågestunden? via Zoom:

Meeting ID: 893 0811 6082
Passcode: 506088