Automatisk import funkar inte att logga in på nytt

Jag har använt den automatiska importen tidigare men verkar få problem när jag ska försöka återanvända en anslutning en månad senare. Får upp inloggningsrutan och fyller i personnummer för att logga in med Bank-id på Handelsbanken men får upp fel enligt skärmbilder nedan. Förra månaden när jag hade samma problem valde jag att skapa en ny anslutning men det blir ju hyfsat obekvämt att skapa nya anslutningar hela tiden, dessutom verkar det inte gå att ta bort de gamla vilket gör det systemet ännu mer svårhanterat.

Något som går att lösa eller är det en känd bugg?


Bump på denna, har exakt samma problem, först gick det men när jag skulle scanna QR koden så var den ogiltig. Sen kom detta.

Verkar ju inte finnas någon support här iallafall. Tur man “bara” slösade 150:- på detta.

Jag ber om ursäkt att jag missat denna tråden i forumet. :cry:

Kontakta mig via supporten (support@spirecta.se) så får du tillbaka de 150 kr, jag har en “100 % nöjd kund-garanti” och det här var helt och hållet min miss.

Det lite längre svaret är att jag de senaste veckorna verkligen arbetat för att få BankID-anslutningarna att fungera och det kommer i mitten av november släppas en ny version. Vissa av problemen har berott på mig och mitt team, men en hel del av problemen har också varit en följd av problem med Tink.

I samband med uppdateringen nu i november så kommer vi också informera mer löpande om Tink-anslutningarna.

Än en gång, jag beklagar min miss.

Hej @janbolmeson, jag skulle hellre ta en ny testmånad i när problemet är åtgärdat.

Yes, absolut. Jag återkommer. :+1:

PS. Jag har gjort en återbetalning i alla fall eftersom jag tycker det är rätt sak att göra.