Har ett antal olika idéer för att förbättra vid budgetering.
Om man går in på ”Budget för en enskild kategori”, vore det toppen att längst ned få en summering över året.
Om man går in på ”Skapa en budget”, där saknar jag en totalsummering av alla inkomster respektive utgifter. Kanske blir ”otydligt” men vore inte fel att se en total diff mellan inkomster och utgifter längst ned heller på varje flik. Min tanke med det är att man vid budgetering vill se hur mycket man har över att ”göra av med” när man budgeterar utgifterna…
När man har gått in på en inkomst- eller utgiftskategori kan man redigera inställningar och man ser diagram och transaktioner. Vore smidigt med en ”knapp” till budget för just den kategorin med.
Sedan i en lyx-version vore det spännande att kunna sätta kategorier som budgeteras i förhållande till anda kategorier. Då tänker jag mig att jag jobbar med bruttolön och vill då automatiskt sätta 30% av den till en kategori med skatt.
Tack för denna gång och en superbra tjänst ni levererar!
Du visar exempel på inkomster på din bild, då skulle jag under summeringen vilja ha med summa av utgifter och vad differensen är, hur man nu gör det så att det blir tydligt