Hejsan!
Har problem med att importera mina kontoutdrag, har försökt med alla möjliga sätt och filer liksom…
Tack på förhand
/Fer
Hej @yonipacheko!
Beklagar det. Jag har försökt nå dig via supporten. Kan du se om du har fått de mejlen?
Men vi kommer lösa det här inom kort.
Hälsningar,
Jan
Hej @yonipacheko,
Nu ska det fungera att köra de importerna som du försökte igår.
Får jag även be om en tjänst - skulle du kunna mejla mig skärmdumpar från SupremeCards hemsida så att jag kan lägga till en instruktion i här i manualen. Anonymiserat så klar.
Ett tips på vägen! Kör bara en månad i taget. Det ger Spirecta chansen att lära sig och du slipper kategorisera lika mycket.
Återkom om det inte skulle fungar.
Från Supremecard får man bara excel-filer!! . Sedan man kan spara som CVS, givetvis.
räcker det med den skärmdumpen?
Absolut. Är nedan korrekt instruktion:
- Logga in på ditt konto
- Klicka på “Kort & konton”
- Klicka på ditt Supreme Card
- Klicka på “Transaktioner - kort”
- Välj period genom att fylla i “Från” och “Till”
- Klicka på knappen “Filtrera”
- Klicka på “Exportera till Excel”
- Kopiera alla transaktionerna i Excel-filen
- Klistra in de kopierade raderna i Spirecta
Tack på förhand!
Jan
Det är ba punkt 4 som behöver skrivas om annars jätte bra!
4. scrolla längs ner till tidigare köp och klick vidare
Ett stort tack för hjälpen! Verkligen.