Ett förslag på en lite smidigare lösning att byta mellan kontoplaner, jag har två planer/ekonomier som jag använder och byter mellan dessa ofta, normalt efter att ha loggat in behöver jag gå in på mina inställningar - Min ekonomi - kontoplaner och där välja mellan de olika. efter att ha gjort detta den första gången efter att ha loggat in så finns sedan dessa ekonomier direkt under mitt namn.
Är det möjligt att fixa så att det går även direkt efter inloggning att kunna välja mellan de olika kontoplanerna under menyn vid namnet istället för att gå den “långa” vägen via inställningarna?
Yes, så där ser det ut efter att jag har bytt ekonomi via inställningarna först. Direkt efter inloggning (och vid rensade cookies) så finns dom inte listade där.
Direkt efter inloggning så syns dom inte där, om jag uppdaterar sidan så dyker dom upp i menyn. Samma fenomen om jag loggar ut och loggar in på nytt så behöver jag bara uppdatera sidan så syns dom igen. Att ladda om sidan är ju mycket enklare än att gå via inställningarna så detta kan jag leva med.