Den nya resultatrapporten

Resultat över tid-rapporten verkar inte komma ihåg vilken period man valde senast. Eller har jag missat något? Vill gärna ha den på rullande 12 månaders som standard då detta var min favoritrapport innan uppdateringen! Jag förstår varför du gjorde om den, men är det möjligt att få ett liknande diagram som tidigare, dvs med inkomster, utgifter och resultat i samma graf? Gillade som sagt den skarpt :slight_smile:

Hänger inte riktigt med på din fråga. Vilken graf är det som du saknar?

Du menar att varje gång man öppnar rapporten visas samma tidsperiod? Nu för mig 3 månader rullande.
@Fredrik du skulle vilja välja vilken tidsvy som visas som standard? Tex du vill alltid mötas av 12 månader rullande så du väljer det i någon inställning. Och varje gång du öppnar rapporten så är det “Standard”-inställningen för dig. Men jag som verkligen gillar 6 månader rullande kan få den visad.

1 gillning

Jag menar den resultatrapport man kommer till om man klickar “resultatrapport över tid”. Rubriken för den heter “Resultat över tid-rapport”. Den gamla rapporten jag syftade på var den som hette 12-månaders rapporten, dvs den samma som du gillade:

En av mina favoritrapporter i Spirecta har alltid varit 12 månaders-rapporten. - Jan

Och den enda frågan var just som @Muraks skrev, att som standard visar den 3 månaders rullande. Jag hade gärna sätt att standard var det man valde senast. Eller att 12 månader är standard för att ha den så lika som den gamla som möjligt :slight_smile:

Den andra frågan var om den gick att få ännu mer lik den gamla 12 månaders rapporten genom att den visar inkomster, utgifter och det totala resultatet samtidigt. Detta gav en väldigt fin överblick över vad som hänt!

Hoppas det blev tydligare nu!

1 gillning