Fastnat på datum

Hej!
Flera av vyerna, tex transaktioner har liksom fastnat på ett datumintervall. Jag kan inte byta, inget händer när jag klickar där.
Mvh Sara

Här går det inte att ändra.

Hej!
Vad dumt, vilken webbläsare användare du? Som Chrome, Firefox, Safari osv

Microsoft edge, har inte tänkt på att testa någon annan. Det kan jag göra.

Det ska fungera oavsett webbläsare men ibland har vi problem med vissa specifika. Skulle du ha möjlighet och testa om det fungerar med andra webbläsare? Då vet vi vad vi behöver åtgärda om det är så att andra webbläsare fungerar för dig :slight_smile:

Tack!

Det funkade med chrome i alla fall!

Tack för att du testade. Jag ska ta det vidare och se varför Microsoft edge krånglar. Tills vidare får du gärna använda Chrome :slight_smile: Ber om ursäkt för strulet!

@Oliver.Allemog
Jag får samma problem nu i Chrome.
Jag försöker få fram resultatrapporten men den fastnar med “Tänk-hjulet” och inget händer. Datum väljaren står på 240710-240710 och går inte att ändra heller.

Okej, skulle du kunna testa att ladda om sidan och se ifall problemet kvarstår som första steg?

Hej,

Nu verkar det fungera! Vet om om det var omladdningen eller något annat som gjorde det?

Mvh Bo

Vad bra att det fungerar nu :slight_smile: Vi har problem med att programmet kan fastna i “ladda-läge” som ofta brukar kunna lösas med att uppdatera fönstret.

Vi jobbar på att åtgärda det.