Jag får ett felmeddelande när jag aktiverar min bankanslutning till SJ Prio
Something went wrong. Error code: 2
Kan jag be dig att:
-
Kolla om det fungerar här: Tink Link demo. Om nej, då är det ett fel hos SJ / Tink. Om det fungerar där så är det fel hos oss, återkom då till mig.
-
Om det fungerar i demo ovan, så kan det även bero på att anslutningen är kass. Prova då att ta bort anslutningen och sedan ansluta igen.
Alternativt så kan du använda “kopiera-och-klistra in kontoutdrag”-sättet att importera din data. Då är vi inte beroende av varken Tink / SJ eller att det fungerar. SJ Prio ska stödjas där, om inte, återkom så fixar jag det ikväll.
Sista work-around är att logga in på SJ:s hemsida få ner datan, kopiera den till Excel och sedan kopiera-och-klistra in från Excel.
Hojta gärna till vilket sätt som du valde at lösa det på.
Hej Jan.
Det funkade med första lösningen, men inte när jag skulle uppdatera kontot.
Har tagit bort anslutningen och får samma felkod när jag försöker igen.
Forumstädning
Den här buggen eller önskemålet är löst i Spirecta per februari 2022 och därför stänger jag ämnet och markerar det som löst. Tack för hjälpen med rapportering.
Om du har kompletterande kommentarer, starta gärna en ny tråd och pinga in mig med @janbolmeson.
Tack för att du hjälper till att göra Spirecta bättre!
Jan