Felmeddelande "Something went wrong" vid import via BankID från SJ Prio

Jag får ett felmeddelande när jag aktiverar min bankanslutning till SJ Prio
Something went wrong. Error code: 2

Kan jag be dig att:

  1. Kolla om det fungerar här: Tink Link demo. Om nej, då är det ett fel hos SJ / Tink. Om det fungerar där så är det fel hos oss, återkom då till mig.

  2. Om det fungerar i demo ovan, så kan det även bero på att anslutningen är kass. Prova då att ta bort anslutningen och sedan ansluta igen.

Alternativt så kan du använda “kopiera-och-klistra in kontoutdrag”-sättet att importera din data. Då är vi inte beroende av varken Tink / SJ eller att det fungerar. SJ Prio ska stödjas där, om inte, återkom så fixar jag det ikväll. :+1:

Sista work-around är att logga in på SJ:s hemsida få ner datan, kopiera den till Excel och sedan kopiera-och-klistra in från Excel.

Hojta gärna till vilket sätt som du valde at lösa det på. :+1:

Hej Jan.
Det funkade med första lösningen, men inte när jag skulle uppdatera kontot.

Har tagit bort anslutningen och får samma felkod när jag försöker igen.