Förslag: Kunna se potentiell dublett direkt i importen

Jag gör importer från fem olika konton och det skickas pengar hit och dit.
Detta gör att jag ofta får dubletter då överföringarna såklart dyker upp på alla kontoutdrag.

Det skulle underlätta oerhört ifall det gick att se vilken potentiell dublett som Spirecta hittat. Nu måste jag byta vy för att försöka hitta vilken det kan tänkas vara.

image

1 gillning

Vad kul att du skriver om just det här. Vi håller faktiskt precis på med den funktionen. Räknar med att den är klar i nästa vecka. :+1:

Härligt!

Jag kämpar fortfarande med att få in data 12 månader bakåt i tiden. Den funktionen är ovärderlig i den fasen.

Är den här funktionen fortfarande på ingång? Får bara snarlikt meddelande vid import, “Potentiell dubblett (?)”

Skulle även vilja ha möjligheten att se en överblick på potentiella dubbletter när som helst och inte bara under själva importen.

Ah, smart. Det har jag inte tänkt på. Det borde vi kunna lösa. :+1:

Den här är fortfarande på gång eller?

Gjort en del köp där jag senare förändrat vilket kort som dragit kostnaden. Tycker mig inte få hjälp av vilken dubblett det handlar om när jag gör min import, men jag kanske gör fel?

Du kan se det i importen. Kommer släppa den här rapporten i nästa uppdatering. Men den kommer först i första veckan i juli.

Ett inlägg delades upp till ett nytt ämne: Dubletter på överföringar syns inte i dublett-rapporten