Förslag på nya rapporter

Jag har önskemål om några nya rapporter som finns i ”Nordea Wallet”. Dessa är relaterade till specifika kort hos Nordea och speglar inte hela ens ekonomi. Här i spirecta bör det vara alla utgifter och inkomster, gärna med knappar för att kunna välja specifika konton :blush:

steal with Pride

som vi brukar säga på mitt jobb. :wink:

Tanken är att man snabbt ska kunna få en koll på hur det ligger till med ekonomin denna månad. Det har varit lite diskussioner tidigare om någon rapport Direkt på förstasidan, detta är mitt förslag.

Jag inser att flera av graferna går att se på andra ställen men då är det oftast totala utgifterna över en hel period, inte summerat dag för dag. Det är dessutom ganska trixigt att jämföra med en annan period.

Vill man sänka sina utgifter är det ganska tydligt hur det går (man blir sporrad), är man nöjd med sin ekonomi kan man lätt se om man beter sig som man brukar. Jag får dessutom tillbaka minnen från speciella köp som varit större och jag tycker om (vill göra mer av) eller ogillar (vill spendera mindre på), de syns som stora hopp i grafen.

3 gillningar

En grafisk översikt på förstasidan (eller en annan sida som är lätt att komma till) där man kan ha dessa grafer eller välja vilka andra grafer man vill lyfta in låter trevligt :slight_smile: