Hur förlänger jag min prenumeration?

Alltså är jag blind, eller hur gör jag för att förlänga min prenumeration? Jag klickar på den blåa texten “Förläng den här” och hamnar på sidan som jag tagit skärmklipp på nedan. Jag hittar ingen köpknapp… :thinking:

Trycker jag på “Spara inställning för automatisk förlängning” så får jag meddelande “The payment is processing”, men jag får inte ange några betalningsuppgifter.

Jag provar att lägga till ett nytt betalkort. Det går bra. Jag kan fortfarande inte betala dock. Jag ser att det finns en funktion för att ange kortet som standard.

När jag klickar på ögat “Ange som standard” så blir jag direkt utloggad från Spirecta. Jag har provat flera gånger. Varje gång jag klickar på “Ange som standard” så blir jag utloggad. :sob:

Du behöver välja “förlängas automatiskt” till “ja” och sedan löser det sig. Sorry för otydligheten. :cry:

Det går även bra att mejla mig på support@spirecta.com

Men, det var nog det enda reglaget jag inte pillade på. :see_no_evil: Nu kan jag också ändra betalkort genom att trycka på ögat (Ange som standard).

Tack!