Kan inte slutföra den semi-automatiska importen

Hej,

Har provat Tink importen, kommer inte vidare så jag kan slutföra importen. Har länsförsäkringar.

image

Jag har inte Länsförsäkringar själv tyvärr, så du behöver hjälpa mig med lite mer information tyvärr. Lyckas du få “ansluten till Länsförsäkrignar”? eller vad sker innan dess?

Allting funkar perfekt fram till sista steget när man skall bekräfta och slutföra importen.

Samma sker för mig när jag ska importera från Revolut och Handelsbanken, går bra fram till sista steget som är ”Slutför importen”. Det kommer upp en logga som säger ”Saving” som sen släcks och så blir man kvar på sidan utan att något importerats.

Provade med mitt Avanzakonto också men där fungerade det faktiskt.

Jag har samma problem med SBAB. Ansluter via Mobilt BankID, laddar hem transaktionerna och kategoriserar dem, men när jag trycker på “Slutför importen!” dyker den blå rutan upp som säger “Saving transactions” (eller liknande), och sedan står man kvar på sista sidan. Man skickas inte vidare, och importen sparas inte heller.

Eftersom jag inte kan återskapa från era konton, kan jag be er att testa:

  1. Är det på alla leverantörer eller bara en specifik?
  2. Är det någon skillnad om ni försöker importera många rader (typ 5) eller bara en enstaka?
  3. Har ni lyckats överhuvudtaget med att slutföra?

Uppdatering - har lyckats identifiera felet. Återkommer med fix på måndag då jag tyvärr inte klarar det själv, utan behöver be min programmerare fixa det.

2 gillningar

Nu ska det fungera igen! Min programmerare Pavel hoppade in och gjorde lite helgjobb :+1:

3 gillningar

Ett inlägg delades upp till ett nytt ämne: Bugg i Revolut-importen för Mars månad