Kan inte välja datumperiod (och ser därmed ingen data)

Jag lyckas inte ändra datumperiod. Har provat några olika flikar utan att kunna ändra i någon av dem. Datumperiod 1 januari 1970 till 1 januari 1970 är inställd.

Nu fungerar det för mig igen, utan att jag vet med mig om jag gjort något.

Har varit så förut och löst sig när jag växlat flikar eller loggat ur och in igen lite på måfå.

Så jag ändrar mig från att säga att det inte fungerar till att säga att det är lite buggigt :slight_smile: .

1 gillning

Sorry för lite sent svar. Yes, vi har haft en liten bugg som smög sig in vid en uppdatering. Nu hoppas jag verkligen att den är borta för alltid. Annars hojta till. Notera att man ibland behöver trycka på:

  • Ctrl + F5 (windows)

  • Cmd + F5 (apple)

För att få den senaste versionen. Ett annat trick är att i många av rapporterna så kan man ange datumet direkt i adressfältet. Således kan man t.ex. ange:

https://app.spirecta.com/reports/performance/result/overview?start_date=2023-01-01&end_date=2023-05-30

ett annat startdatum för start_date och end_date-parametrarna.