Massuppdatera tillgångar från excel

Nu har jag pillat ihop mina google sheets så att dom enkelt visar; Spirecta namnet på tillgången, uppdateringsdatum för tillgången samt senaste tillgångsvärde.

Vad jag hade velat göra enkelt är att läsa in denna datan precis som https://app.spirecta.com/reports/other/account-plan-v2/assets/update-values Spirecta sidan ser ut. Jag har försökt få till det genom att kopiera in kolumnen med alla mina värden i översta tillgången, men det gick inte att klistra in en hel kolumn där. Då tänkte jag att jag kunde excelimportera den, men jag vet ju bara senaste nulägesvärdet, inte det tidigare som finns i Spirecta - vilket gör det jobbigt att veta hur jag matar in debit- och kreditkontona för importen samt vilket värde som faktiskt ska matas in.

Finns det någon lösning som skulle gå att göra utan att man behöver mata in alla uppdateringarna manuellt?
Filen ser ut så här när man kopierar in två rader (fråga mig inte varför där kommer en tom vid radbytet):

|– Nordnet AF|2023-07-01|0 kr|
|---|---|---|
|– Nordnet ISK|2023-07-01|382 kr|

hej @OlaMorin!

Lägg ett mejl till mig så försöker vi jobba fram en lösning som fungerar. :+1:

Hälsningar,
Jan

Hände det något med detta eller det självdör om jag inte lyfter det fler gånger?