Skandia Banken - någon som kan hjälpa mig att testa kopiera-klistra-in kontoutdraget?

Fick det här till supporten:

Hej här kommer mkt detaljerad fråga, men har ni fått några frågor från Spirecta kunder med Skandia konton på senare tid ang att det inte längre går att “copy paste” sina transaktioner från deras internet bank? Som sagt - mkt detaljerat, men samtidigt frustrerande. Jag står i tfn kö till Skandia just nu och vet inte riktigt hur jag kan få in Maj månads transaktioner i Spirecta.

Någon som kan se om det går att copy-paste från Skandia? Jag har inte Skandia-banken själv tyvärr…

Hur sent är senare tid? Jag gjorde ett vid månadsslutet för maj och det fungerade utan problem…
Detta är dock för ett lönekonto (ej kort), så om man har kort hos dem vet jag ej hur det är.

Tack @Bjoern - användaren återkopplade till mig också nu att det gick att klistra in till Excel och lösa den vägen. :+1:

Så vi stänger ärendet så länge.

Noterade det också nu i början av månaden. Av någon anledning går det inte att markera kontoutdraget i webbläsaren hos Skandiabanken längre. Jätteirriterande :frowning:
Men att exportera perioden och kopiera från excel eller liknande fungerar.

Kan ni inte skicka ett mejl till dem med det som önskemål?

Jo, får göra det.

tjugotecken

Jag ser att de lanserat nån ny vy för ens konton. Så det fanns tom en knapp för att tycka till!

1 gillning

Jag kontaktade dem och de sa att de ska återföra funktionen att kopiera.

1 gillning