Stöds Coop kreditkort vid import?

Hej!

Jag är på jakt efter ett nytt kreditkort. Och kollar då huruvida det finns importstöd i Spirecta. Coop finns valbart här, Spirecta, men kommer till en död sida, https://forum.spirecta.se/t/importera-fran-coop/911. Coop-kortet finns inte med i listan över banker som stöds heller, Ämnen taggade med bank-som-stöds.

Jag handlar mycket på coop och därför tänkte jag att det skulle vara ett fördelaktigt kort för mig. Men om stöd för import till Spirecta saknas är det inte alls bra för mig.

Finns någon orsak till varför länken är död? Eller är det bara för mig att skicka in de uppgifter som behövs för att få igång importmallen?

Mvh Anders

Hej! Det borde fungera med automatiskt-import. Om den halvautomatiska importen (importera kontoutdrag) inte fungerar så hör av dig till supporten via “Hjälp” nere till höger så ordnar Jan en tolkningsmall :slight_smile:

2 gillningar

Jag importerar Coop Mastercard och det fungerar bra med BankID. Nästan bättre än min Danske Bank koppling känns det som.

3 gillningar

Hojta till via “hjälp”-knappen eller lägg ett mejl till support@spirecta.se om det inte fungerar. För det ska fungera. :slight_smile:

1 gillning