Strawberry MC/Spendwise transaktionshistorik

Jag har ett Strawberry Mastercard som jag bokför i Spirecta. Jag har aldrig fått Tink-kopplingen att fungera tillfredsställande varför jag brukar exportera månadens transaktioner till Excel/csv och sedan importera dem här i Spirecta.

Nu ser det ut som att Spendwise har byggt om sin hemsida och tagit bort möjligheten att filtrera på datum samt möjligheten att exportera till fil!? Jag har skrivit till Spendwise och väntar svar därifrån men tänkte om detta är något som någon här har råkat ut för och hittat en lösning till?

Återkopplar här med svaret från Spendwise för kännedom:

“Du kan fortfarande exportera dina fakturor till excel men inte längre dom nya transaktionerna. Vi tar med oss att du saknar den funktionen till ansvarig för detta. Med vänlig hälsning”

Hej,

Kan du maila hur en faktura ser ut? Får se ifall vi kan få in den som tolkningsbar i systemet: oliver@rikatillsammans.se

Har samma problem. Får Javascript-fel i konsolloggen i webbläsaren vid Bank-ID anslutning till Strawberry. “INVALID_STATE_AUTHENTICATION”.

Går heller inte just nu att få ut några transaktioner via Excel som ej är fakturerade via Spendwise-webben. Dvs inget sätt fungerar just nu mer än att lägga in transaktioner manuellt i Spirecta eller vänta på att de blir fakturerade.

Tink har valt att plocka bort Strawberry från Bank-ID koppling så det fungerar tyvärr inte.

Datan ni får ut från Strawberry kan ni maila till mig och så får vi se vad vi kan göra: oliver@rikatillsammans.se

Tyvärr går det inte ens att kopiera alla transaktioner som text då markeringen inte tar med all information.

Okej, kan ni ta en skärmdump av datan i inloggat läge och skicka till mig? Kan eventuellt lösa något då.

//Oliver