Volvokort BankId import: Saknade köp, Olika köp beroende på person

Hej!

Väldigt ny när det gäller Spirecta så detta skulle möjligtvis kunna vara PEBCAK (Problem exists between chair and keyboard).

Jag vet att jag kan använda import via Kontoutdrag som backup men jag skulle så gärna försöka få så mycket som möjligt att fungera via BankId.

Jag har problem med import från Volvo CarPay. Jag och min fru har varsitt kort kopplat till kontot som kommer på samma faktura. Det är min fru som är primär kontohavare.

När jag loggar in kan jag bara se mina transaktioner vilket inte verkar så konstigt (har inte jämfört exakt för hela perioden men det ser ut att stämma). Dock saknas det vissa transaktioner i början av januari åtminstone.

När min fru loggar in saknar hon alla transactioner som gjorts fram till 2024-03-12 (mina och hennes), och hon kan se vissa av mina transaktioner men inte andra.

Vore det möjligt att titta på vad det är som går fel här? Jag inser att jag får köra kontoutdrag så länge, men det känns farligt att det är så BankId-import kan vara så inkonsekvent och att det på det sättet går att tappa transaktioner på det viset.

Tack för en bra produkt!
Detta är previs vad jag behövde för att ersätta mina excelark som jag inte har hunnit lägga in allt i sedan jag fick barn!

Hej @Binnut, tack för att du hör av dig :slight_smile: Vi kommer titta på det och återkomma. @janbolmeson åker skidor kommande vecka och är först tillbaka i V.14 därav kan det komma att dröja.

Vi vill såklart att det här inte ska ske:

Sist, jättekul att du gillar Spirecta!

Tack för snabbt svar! (Och ursäkta att jag sjäv svarar så långsamt!)

Vore fantastiskt om nu kunde hitta en lösning på detta!

1 gillning