Kan inte ansluta till skandiabanken och remember för import

Kan inte ansluta till skandiabanken eller remember för att göra automatisk import.
Det har funkat med båda men det var ett tag sen.

Felmeddelandena jag får.


Jag får samma fel som Re:membrer på Volvo och SEB…

Ja, vi har problem med det just nu. Jag hoppas att nästa veckas uppdatering löser det. Vi är även i kontakt med Tink kring det…

Om det inte löser sig, skulle ni kunna tänka er att hjälpa oss i veckan så att vi kan återskapa den tillsammans?

1 gillning

Absolut! Hör av dig så kollar vi på det.

Självklart, bara säga till eller ring om du vill! :+1:

//Björnen

Jag har samma fel med Handelsbanken. Har haft det ganska länge så det är inget nytt fel, det har inte funkat mer än under första veckorna när jag provade.

När det gäller Revolut däremot så får jag inte med några rader när jag försöker importera. Det blir tomt enligt nedan:

Ja, vi har tyvärr det här förbaskade - couldn’t create new credentials felet - som vi inte lyckas lösa. Vi har varit i kontakt med Tink flera gånger så felsökning pågår.

Jag kontaktar er privat via pm också.

1 gillning

Kan ni testa om det här fungerar nu?

Om det inte fungerar - kan jag be er att stänga anslutningen och aktivera den igen?

Om det inte fungerar - ta bort anslutningen och skapa den sedan igen.

Nej det fungerar fortfarande inte för Skandiabanken. Testade att radera
anslutningen. Får meddelandet

Provider ‘skandiabanken-bankid’ not found

Testade vid 18.35, om ni vill kolla loggar.

Kan du radera anslutningen helt och hållet och prova igen?

Jag menar såklart att jag raderade anslutningen, utan att det blev någon skillnad.