Kan inte skapa en ny koppling till min bank sen den förra kopplingen

Jag gjorde en import via Tink den 18/2 och det funkade bra efter sista uppdateringen. Nu när jag försöker importera igen så säger Spirecta att den kopplar upp mot min bank men det kommer inte upp några nya transaktioner utan enbart en transaktion från den 18/2 som redan är importerad. Jag får aldrig möjlighet att uppdatera uppkopplingen via Bank ID med banken igen vilket jag borde få göra. Banken det gäller är Länsförsäkringar.

1 gillning

Jag har samma beteende men via Handelsbanken

1 gillning

Samma problem här med Danske Bank.

Kan (tyvärr) bekräfta den här buggen. Vi jobbar på den.

Workaround

Vi har gjort en uppdatering idag med möjlighet att se och bryta aktiva kopplingar. Ni hittar den på:

  • Inställningar => Din data => Bankanslutningar (direktlänk)

Om du bryter anslutningen och sedan återansluter så kommer den ta med de nya transaktionerna också.

Sorry för buggen. :man_facepalming: Den har högsta prio den här veckan.

Jag upplevde detta men endast på konton jag gjort import på tidigare! Andra konton på samma bank kunde jag importera ifrån!
Nordea, gjorde en egen felrapport på det.