Radera BankID-anslutning - går det?

Hej

Fick problem med BankID precis där det står “Could not create Credentials”. Jag tror det uppstod när jag påbörjade inloggningen men inte lyckades öppna BankID i det tidsfönster som fanns och troligtvis nådde timeout. Nu vägrar den skapa ny uppkoppling som fungerar.

Trots avsaknaden med uppkopplingen mot banken kan jag ändå gå vidare med importen, men får då endast ett fåtal transaktioner vi importen (6 av ca 25). Lite lustigt…

Undrar om det finns något sätt att ta bort alla de anslutningar man skapat? För nu verkar jag ha ca 10 st av samma anslutning.

Yes, det går. Gå till “Inställningar” => “Din data” => “Bankanslutningar”.

Där kan du administrera alla bankanslutningarna. :+1:

Sedan klickar du på “Bankanslutningar”

Hojta till om du inte får rätt på det. :+1:

Alternativet att radera finns inte i min vy tyvärr.

Nu fanns det! Behöver anslutningen vara i aktiverad en stund innan man har möjlighet att radera?

Nej, det ska inte behövas. Anledningen till att radera förmodligen inte syntes är att det kom med i den senaste uppdateringen. Man måste tyvärr uppdatera för att den ska komma direkt. :+1:

Det funkar bra nu. Vet inte riktigt vad det var som strulade.
Jag misstänker att time-outen var det som initierade det…

1 gillning