Trasig länk i välkomstmeddelandet (Börja här)

I tråden för nya medlemmar:

Så är länken till “listan i kategorin digitala event” trasig verkar det som:

Även länken till “Nya funktioner och uppdateringar i Spirecta” är trasig.

Får detta felmeddelandet i båda fallen:
Hoppsan! Den sidan finns inte eller så är den privat.

2 gillningar

Hej @tedenda, jag heter Oliver Allemog och har börjat jobba med Jan på Spirecta. Tack för infon, jag ska ta vidare det till Jan och lösa det :slight_smile:

Uppdatering:

Vi jobbar på att planera framtida digitala event och har därför tagit bort länken för digitala event tills vidare (kommer upp igen snart).

Länken för uppdateringar om Spirecta leder nu till kategorin Info från Spirecta - Spirecta Forumet

Tack för att du tog dig tiden att skriva!

Du skriver att länken tagits bort för digitala event tills vidare då ni jobbade med planeringen. Men är det inte bättra att länka till “Ämnen taggade med event” istället. Då kommer ju länken alltid vara korrekt oavsett om det finns något planerat event eller ej?

Länken i detta stycke behöver uppdateras då den inte fungerar:

1 gillning

Du har rätt i det! Jag lade in en länk till årets inplanerade event nu. Att använda ämnen taggade med event är en smart idé :slight_smile: Tack!

2 gillningar

Längst ner på samma sida hittade jag nu en länk till som är trasig, förlåt :slight_smile: :

Länken “Information om uppdateringar, nya funktioner och fixade fel” ska peka på https://forum.spirecta.se/tag/ny-version

2 gillningar