Uppdaterar resultat-över-tid-rapporten | Någon önskning när jag ändå är igång?

Jag hade möte med @Muraks igår som hade lite feedback till mig om Spirecta.

En önskan var bland annat att visa inkomst- och utgiftsstaplar per månad i resultat-över-tid-rapporten. Just nu finns ju bara resultat, inkomstgrupper/kategorier och utgiftsgrupper/kategorier. Så som @muraks önskar så blir det (ibland iaf. :joy:). Så jag satte mig och pillade lite och kommer snart släppa lite ändringar i den rapporten.

Därför tänkte jag passa på att hojta till att jag jobbar i den rapporten just nu och höra om ni har fler önskemål när jag ändå är i farten och pillar.

Gjorde även en ändring att istället för att bara visa totala inkomster/utgifter på första sidan i rapporten, så visar den nu både inkomst- och utgiftsgrupperna. Blir förhoppningsvis också lite mer logiskt.

Det var så här du tänkte @muraks eller hur?

1 gillning

Ja precis, den ursprungliga stapeln “resultat” får gärna finnas kvar också :slight_smile: Det blir nog bra med att visa kategorigrupperna också.

Du ärar mig :smiling_face_with_three_hearts:

Jag tror det är samma som denna Kan man se resultat för totala utgifterna över tid?

Jag satt och försökte klicka runt för att se om det var fler grejer men då slutade spirecta att läsa in data :rofl: tror Spirecta är less på mig

Haha, ja, jag såg ett “too many requests”-fel i loggen. :joy:

Yes, fixar det. :+1:

hahahaha, DOSar i min iver att testa :sunglasses: Du får nog köpa lite dynamisk-kapacitet så du klarar såna överbelastningsattacker :joy: