Hej! Jag syftade nog mest på appar som kan kategorisera köp automatiskt som de flesta bankappar har inbyggt idag, eller appar som Tink var förut eller som Zlantar och likande. Men grejen med Spirecta och det jag själv gillar är ju just när det blir komplext med gemensam ekonomi, flera konton på olika banker och man tar med balansräkningen med pensioner och andra tillgångar. Låt oss hoppas att vi som uppskattar verktyget kommer hjälpa till att hitta en bra väg framåt för Spirecta!
1 gillning
Hej, här kommer en uppdatering 2026-06-02
Det vi gjort på senaste är att fixa den här taggfunktionen som har varit efterlyst många gånger. Om man exempelvis reser till Frankrike, ska man nu kunna tagga alla transaktioner som har att göra med kostnader för Frankrike-resan, och sedan kunna filtrera på det.
Det som tagit mest tid är en onboarding sekvens för nya användare som jag kan visa snart.
Programmeraren kommer bygga in fyra-hinkar-kalkylens uppskattade nyckeltal i rapporten för att den ska skapa mer värde. Jan gjorde under hösten en uppskattad variant i kalkylark med nyckeltal: