Utkast på en helt ny "visa alla transaktioner"-vy

Jag håller på med att uppgradera “visa alla transaktioner”-vyn till en ny rapport. Således finns det möjlighet att komma med önskemål.

Så här ser den ut i er version på nätet

Så här ser den ut i utvecklingsversionen just nu

Några av funktionerna:

T.ex. såsom:

Eller

Även filter kommer man åt snabbare

Är det något som du har saknat och skulle önska i denna vy?

Jättebra! Jag skulle vilja ha knappar för att välja sida ovan liten med transaktioner. Alltså:

<<1 2 … 4>>

Jag skulle gärna vilja ha en funktion för att ladda om sidan utan de filter man valt eller den sidan man är på försvinner. Att man inte kommer till “default-sidan”. Filtren kan jag acceptera att det är ett av de definierade filtren man har och inte något custom-man precis skapat.

Generellt denna tråd Tillbaka till föregående vy går till sida 1och inte den man var på - Nr 13 av Gluten

jag funderar på att ta bort pagineringen helt och hållet. Eftersom vi kommer köra på datum-filter så bör det inte behövas och den klarar upp till 500 transaktioner i en vy utan större problem.

Jag ska försöka lösa det med i denna uppdateringen. :+1:

1 gillning

Trevligt med val av kolumner! :+1:

Kommer filter från avancerat som finns idag finnas kvar i nya?
Vad kommer funktionen bli om man bockar i flera transaktioner?

Vill att man kan ställa in filter och sedan gå in på en translation för att kunna göra justeringar. Går man tillbaka sedan vill jag att filter ligger kvar om man vill söka och ändra flera transaktioner.

Trots jag önskade tidigare att filter kan sparas likt man kan göra i rapporter.

//Björnen

Ja, det kommer inte bli mindre möjligheter att filtrera. Den blir dock förhoppningsvis bättre.

Radera och ändra flera.

Jag ska försöka lösa det med. :+1:

De olika inställningarna kommer få olika url:er som man kommer kunna spara via bokmärke i webbläsaren. Ska se om vi kan få till att man spara dem även i Spirecta. Worst-case blir bokmärke.

1 gillning