Hej, ny användare här. Jag vet inte om jag har missat någon funktion, men jag skulle vilja se hur en viss utgiftskategori ändrar sig över tid, som i ett linjediagram, månad för månad. På så vis skulle jag vilja kunna följa om jag ökar eller minskar mina utgifter inom en viss kategori.
Under resultatrapporterna just nu kan jag bara hitta " Resultatrapport (12-månader)" där man kan se hur utgifterna varierar per utgiftsgrupp. Jag vill alltså ha högre “upplösning” och kunna se olika kategorier för sig, eventuellt kunna välja vilka att visa.
Edit: Här kommer en bild på grafen för utgiftsgrupper som finns under 12-månadersrapporten.
Det ser lite knasigt ut nu eftersom det bara är februari, men den här typen av graf vill jag kunna se uppdelad på alla kategorier. Det skulle vara tacksamt när man jobbar med specifika kategorier för att nå sitt sparmål.
Man kan redan nu få fram ett stapeldiagram där man jämför olika tidsperioder, men då är det just en jämförelse mellan två perioder, inte löpande över tid.