Digitala kom-igång-möten och hjälp på vägen

Hej, här kommer några tips på vägen för att använda Spirecta😊 Att komma igång eller jobba med Spirecta kan vara lite klurigt. Ungefär som när man är ny på jobbet eller gymmet. Därför erbjuder vi många olika sätt hur du kan få hjälp. Vår erfarenhet är att det många gånger inte behövs särskilt mycket hjälp för att lösa knuten så att du kan komma vidare.

Du har följande möjligheter:

Personligt supportmöte

Kontakta oss via Hjälp-knappen (eller via mejl: support@spirecta.com) så får du en länk med tillgängliga tider för ett personligt möte med någon av av våra Spirecta-experter. Ofta får du tid samma vecka.

Vår upplevelse är att de flesta frågor kan lösas inom 20 minuter så det första mötet är relativt kort. Det är självklart även kostnadsfritt. Om vi tillsammans inte löser problemet så bestämmer man nästa steg på mötet.

Kort praktisk information

Rent praktiskt går det till som så att du kommer att boka en tid via Calendly och därefter kommer själva mötet ske digitalt via Zoom. Fördelen med Zoom är att vi kan se din skärm och ditt Spirecta-konto och därmed guida dig rätt.

Självklart går det även bra att ställa frågor här på forumet eller till mig på supporten: support@spirecta.com.