Att komma igång eller jobba med Spirecta kan vara lite klurigt. Ungefär som när man är ny på jobbet eller gymmet. Därför erbjuder vi många olika sätt hur du kan få hjälp. Vår erfarenhet är att det många gånger inte behövs särskilt mycket hjälp för att lösa knuten så att du kan komma vidare.
Du har följande möjligheter:
-
Sök här i forumet för att se om du hittar svar på din fråga
-
Ställ en fråga till oss på supporten via hjälp-knappen nere till höger eller skicka ett mejl till support@spirecta.com
-
Du kan boka ett personligt digitalt supportmöte, läs mer nedan.
Samt naturligtvis har du även möjligheten att boka ett personligt möte. Kontakta oss via Hjälp-knappen (eller via mejl: support@spirecta.com) så får du en länk med tillgängliga tider för ett personligt möte med någon av av våra Spirecta-experter. Ofta får du tid samma vecka.
Vår upplevelse är att de flesta frågor kan lösas inom 20 minuter så det första mötet är relativt kort. Det är självklart även kostnadsfritt. Om vi tillsammans inte löser problemet så bestämmer man nästa steg på mötet.
Rent praktiskt går det till som så att du kommer att boka en tid via Calendly och därefter kommer själva mötet ske digitalt via Zoom. Fördelen med Zoom är att vi kan se din skärm och ditt Spirecta-konto och därmed guida dig rätt.